7.4. začenjamo z IV. modulom, ki je sestavljen iz treh
predavanj:
1. "Zgodba - ključni element turistične blagovne
znamke”
Na kratko o dogodku: Vsi vemo, da godbe prodajajo.
Kako pa je potrebno zasnovati uspešno zgodbo za marketing in prodajo?
Ustvarjanje in prodajanje skozi pripoved je razzširjena in izjemno učinkovita
marketinška taktika. Na predavanju vam bo predavateljica ponudila vsa potrebna
znanja za ustvarjanje lasstne zgodbe o uspehu.
Predavateljica: Vojka Žgavec Clemenz
Trajanje dogodka: 4 šolske uri (pa še pol urice za
morebitna vprašanja)
Prijave na dogodek so obvezne: https://forms.gle/5rqS69r5yJD7fquZ9
Dogodek je odprt tudi za širšo javnost in se oglašuje tudi
že na Facebooku: https://www.facebook.com/events/824206651774854
2. Digitalizacija v turizmu
Na kratko o dogodku: Generacija turistov, ki bo
potovala v naslednjih desetih letih bo imela popolnoma drugačna pirčakovanja in
zahtev kot sedanji turisti. Kaj pričakovati, kako se na to pripraviti in kako
biti privlačni za turiste bo predstavljeno na predavanju.
Predavatelj: mag. Igor Novel
Trajanje dogodka: 4 šolske ure (pa še pol urice za
morebitna vprašanja)
Prijave na dogodek so obvezne: https://forms.gle/K4JKgzGyszPA9AiL9
Dogodek je odprt tudi za širšo javnost in se oglašuje tudi
že na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1100475540464890/
3.
Digitalni
marketinga
Na kratko o dogodku: Že samo prisotnost na spletu in
spletno mesto bo naredilo vaše podjetje bolj zaupanja vredno. Digitalni
marketing lastnikom malih podjetij omogoča, da se hitreje, neposredno povežejo
s svojimi potrošniki, hitreje prilagodijo. V času novega korona virusa je
digitalni marketnig postal nuja za vsa podjetja, če želite na dolgi rok
preživeti in biti uspešni!
Predavateljica: Maja Lapajne
Trajanje dogodka: 4 šolske ure (pa še pol urice za morebitna
vprašanja)
Prijave na dogodek so obvezne: https://forms.gle/T5vxvnYgEx1Zw6dx7
Dogodek je odprt tudi za širšo javnost in se
oglašuje tudi že na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/912901146212818