Show menu

Doživetja in izkušnje, ki bogatijo naše znanje

10. 8. 2021
Znanje, izkušnje in nasveti, ki jih posredujemo svojim svetovancem, inkubirancem in ostalim, ki nas obiščete, so zagotovo plod naših nenehnih prizadevanj po strokovnosti in usposobljenosti. Med drugim je pri utrjevanju našega znanja pomemben tudi vpogled v primere dobrih praks, ki bogatijo naše izkušnje, predvsem pa doprinesejo k dodatnemu poslovnemu znanju, pa tudi pomembnemu mreženju in sodelovanju, ki je v podjetništvu ključno.


Včeraj smo se torej sodelavke Mrežnega podjetniškega inkubatorja Perspektiva udeležile strokovnega ogleda primera dobre prakse inovativnega turističnega produkta, katerega nosilka je Vojka Žgavec Clemenz, sicer tudi mentorica v programu SIO. Karra je svojevrsten unikat in prva ter edina ponudnica tovrstnih doživetij na Krasu, ki obiskovalcem nudi kraški pobeg, možnost team buildinga, otroških in kulinaričnih doživetij. Obenem je ga. Žgavec Clemenz skupaj z možem tudi lastnica blagovne znamke Mmm Beatrice in sicer gre za slastne in skrbno pripravljene marmelade, čatni in paradižnikove šalše.


Naš obisk v Tomaju, kjer smo se sodelavke kot usklajen tim izkazale tudi v lovu za zakladom,  je bil namenjen pridobivanju dodatnega znanja na temo inovativnih turističnih produktov in vpogleda v nov pristop poslovnega modeliranja, vsekakor pa je bila to še ena izmed prijetnih izkušenj, ki nas je povezala in napolnila z energijo, ki jo dnevno z največjim veseljem delimo tudi med vas.